Search This Blog

Tuesday 20 August 2013

Nedu of Wazobia FM and Wife Welcome Son

Nedu and Baby

Wazobia FM OAP, Ani Chinedu Emmanuel, popular known as Nedu, and his wife, Uzoamaka Ohiri welcomed a son today Tuesday August 20th. Congrats to them.

NEDU   BIOGRAPH

PIDGIN VERSION

MY NA ANI CHINEDU EMMANUEL, but pipul dey call mi Nedu! I go school  for Madonna University Okija, i get Bsc for Accounting, I dey act, I sabi sing and plenty plenty other things. For Wazobia FM wey be the number one radio station for Nigeria, na News I dey sunch for pidgin, make e for no loss. Awards dey road dey come for me. So if you no dey listen to Wazobia FM na im be say na missed call you be.


ENGLISH VERSION
My name is Ani Chinedu Emmanuel also known as Nedu!, a graduate of Madonna University Okija with a Bachelors degree in Accounting. I am an actor, a singer, etc. Currently on Radio as a News presenter for the best radio station in Nigeria, Wazobia FM. Awards for me, are on the way. So if you are not listening to Nedu ,you are missing big time.

No comments:

Post a Comment